Ribotuvai
Visi
nauji motoroleriai buna apriboti, kad ju greits nevirsytu 44
km/h…Taciau jie gali vaziuoti gerokai greiciau!Reikia tik isimti
ribotuva(us). Ribotuvo isemimas beveik neturi itakos motorolerio
ilgaamziskumui, paprasciausiai ribotuvai reikalingi, kad motoroleris
atitiktu KET reikalavimus.
Ribotuvai buna 4-ose vietose: variatoriuje, duslintuve, komutatoriuje ir karbiuratoriuje.
Duslintuvas *Gali buti deforsuojanti plokstele tarp cilindro ir duslintuvo.
*Ant duslintuvo gali buti apendicitas, kuri reikia nupjauti ir po to uzvirinti.
*Gali buti duslintuvo viduje, tada reikia keisti duslintuva.
Variatorius *Tarp
variatoriaus disku buna ~4mm plocio saiba, kuri
neleidzia visiskai isiplesti variatoriaus bugnams. Ta
saiba reikia isimti. Tai uztrunka apie 20 minuciu.
P.S. Pagal KET mopedo greitis turi nevirsyti 44 km/h ...
Isemus
ribotuvus motorolerio greitis turetu zenkliai padideti. Pvz.: Yamaha
Aerox turetu vaziuoti apie 85-90 km/h, Gilera Runner apie 90 km/h,
Aprilia SR apie 90-95 km/h ir t.t.
1-sankaba 2-variatorius 3-reduktorius |